Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

"ΟΧΙ" είπες...

.."...Δεν μ'αρέσει καθόλου ο τρόπος που το παρουσιάζεις...Δεν είμαι καθόλου αχάριστη...ΠΑΝΤΑ αναγνώριζα αυτά που έχεις κάνει για μένα...Ποτέ δεν σου είπα οτι δεν έχεις κάνει κάτι για μένα...Μη μπερδεύεσαι...Το οτι σήμερα σου έκανα παράπονα για ένα συγκεκριμένο θέμα δεν σημαίνει ότι δεν είσαι γενικότερα εντάξει απέναντι μου! Και επίσης ήξερες πολύ καλά πως αυτή την περιόδο δεν είμαι πολύ καλά..με όλους και όλα έχω πρόβλημα..είναι μια πολύ άσχημη περίοδος και ταυτόχρονα μεταβατική..ειμαί μέσα στο άγχος και στην ένταση..περίμενα περισσότερη κατανόηση από σένα και όχι να με χωρίσεις επειδή τις τελευταίες 3 μέρες ήμουν κάπως πιο υπερβολική..λες και είμαι καμιά χθεσινή!! Εσύ έδειξες αχαριστία αφού με χωρίζεις για αυτόν τον λόγο! Γιατί όπως απαιτείς εσύ από μένα να σκέφτομαι ό,τι μου έχεις προσφέρει και τι ανθρώπο έχω..έτσι και εγώ απαιτώ από σένα να σκεφτείς κ εσύ τι κοπέλα έχεις δίπλα σου και τι σου έχω προσφέρει και εγώ μέσα σ'αυτή τη σχέση!! ΕΣΥ είσαι ο αχάριστος και όχι εγώ..έγω ποτέ δεν θα σε χώριζα αν για 2-3 μέρες δεν ήσουν καλά διαγράφοντας όλα τα υπόλοιπα καλά που μου έχεις δώσει!!! Τέλος πάντων..αυτά είχα να πω..έστω και από εδώ μέσα..μην ανησυχείς..δεν θα σε ξαναενοχλήσω..αρκετό κακό σου έκανα όπως λες...Να είσαι πάντα καλά και να περνάς καλά, και να θυμάσαι πως εγώ σ'αγάπησα κ σ'αγαπώ..μπορεί με λάθος τρόπο να σ'το έδειχνα μερικές φόρες αλλά νομίζω οτι το ξέρεις οτι είσαι το μόνο άτομο που θα έκανα τα πάντα..."...

Δεν υπάρχουν σχόλια: