Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

"ΑΓΑΠΗ" είπες...

..."..Δεν ξέρω πως νιώθεις τώρα..Δεν ξέρω αν το'χεις μετανοιώσει..Δεν ξέρω καν αν με σκέφτεσαι καθόλου!! Ξέρω όμως πως μ'αγαπάς πολύ όπως κ εγώ..και πως αυτό δεν μπορεί να αλλάξει έτσι απλά..με 2 σκλήρα λόγια..με έναν χωρισμό!! Δεν είμαι καθόλου καλά..προσπαθώ να κρατηθώ και να μην σε πάρω τηλέφωνο..προσπαθώ να γεμίζω τον χρόνο μου με οτιδήποτε για να ξεχαστώ..αλλά το μόνο που καταφέρνω ειναι μερικά κενά λεπτά μέσα σε 24 ώρες...
Σκέφτομαι συνέχεια..ποιον πλέον θα έχω να περιμένω στον Πειραιά..κ θα χαίρομαι μέρες πιο πριν..ποιος θα μου γεμίζει το σπίτι μου με ψύχουλα..με ποιον θα ξοδεύω όλα μου τα λεφτά στα φαγητά και στις ταβέρνες..με ποιον θα κανώ ατελείωτες βόλτες..ποιος θα με αγκαλιάζει και θα με χαιδεύει όταν θα κοιμάμαι..για ποιον θα μαγειρεύω..με ποιον θα γελώ και θα κάνω βλακείες χώρις να φοβάμαι μήπως με παρεξηγήσει..ποιος θα με περιμένει όταν θα ανεβαίνω Θεσσαλονίκη..για ποιον θα ανεβαίνω Θεσσαλονίκη..με ποιον θα πηγαίνω σινεμά στο cosmos..με ποιον θα κοροιδεύω την Ευαγγελία..ποιον θα περιμένω να με πάρει τηλέφωνο..για ποιον θα ανανεώνω τα 250' τη βδομάδα..γενικά για ποιον θα υπάρχω και θα ζώ!! Σκέφτομαι και την παραμικρή λεπτομέρια που θα μου στερήσει η απουσία σου...
Έχουμε κάνει τόσα πολλά πράγματα μαζί..έχουμε περάσει τόσες καλές και κακές στιγμές..το ξέρω πολύ καλά οτι έχω κάνει πολλά λάθη στη συμπεριφορά μου κ σ'έχω αδικήσει πολλές φορές..ίσως ήταν απο τον μεγάλο φόβο μου να σε χάσω..και από κάποια παλιά λάθη σου..δεν προσπαθώ να δικαιολογηθώ..ξέρω εξάλλου οτι εχω φταίξει..και γι'αυτό κλαίω αυτή τη στιγμή..που τελικά σε έχασα από μένα...
Έπαναλαμβάνω πως δεν ξέρω πως νιώθεις τώρα..κ πολύ πιθανόν να μη σκέφτεσαι όπως εγώ..να μη θες τίποτα πλέον..αλλά αν νιώθεις έστω και την παραμικρή αμφιβολία για την απόφαση που πήρες..αν τώρα που ηρέμησες και σου πέρασαν τα νεύρα..σκέφτεσαι πιο καθαρά για εμάς..και βλέπεις οτι δεν αξίζει να χαλάσουμε όλο αυτό το όμορφο κλίμα από τη πρώτη μέρα του 2008..σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου άμεσα..! Αν πάλι όχι..σου εύχομαι ολόψυχα να'σαι πάντα κάλα..να χαμογελάς πάντα..να έχεις ανθρώπους γύρω σου που σ'αγαπούν..και να ζήσεις τη ζωή που ονειρεύτηκες...!!!
Σ'ΑΓΑΠΩ!!!
Η ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΣΟΥ!!.."...

Πού είσαι τώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: